COM PREVENIR LES ESTRIES?

Hola!
Avui parlarem de les marques què ens poden quedar després de l'embaràs. 
Totes sabem que cadascuna és diferent i que les coses què van bé a algunes a les altres no. Jo us vull parlar de certs hàbits i productes què vaig utilitzar durant l'embaràs i que m'han funcionat.

Hoy hablamos de las marcas que nos pueden quedar después del embarazo.
Todas sabemos que cadauna es diferente y que las cosas que le van bien a algunas a otras no. Yo os quiero hablar de ciertos hábitos y productos que utilizé durante el embarazo y que me han funcionado.



1. AIGUA / AGUA
És indispensable beure moltíssima aigua. A mi al principi em va costar bastant, però em vaig acabar acostumant, tant que ara encara tinc botelles d'aigua per tota la casa...
El què em va anar molt bé van ser uns fulls amb 7 files de 8 gots dibuixats, de tal manera que anava tatxant cada got d'aigua què em bebia fins a assolir el repte diari de 2 litres.
Us deixo la imatge per poder-la descarregar i aconseguir el repte.

Es indispensable beber muchísima agua. A mí al principio me costó bastante, pero me acabé acostumbrando, tanto que ahora tengo botellas de agua por toda la casa...
Lo que me ayudó fueron unas hojas con 7 hileras de 8 vasos dibujados, de tal manera que iba tachando cada vaso de agua cuando me lo bebía hasta llegar al reto diário de 2 litros.
Os dejo la imagen que podéis descargarla para conseguir el reto.


2. CREMA ANTIESTRIES
Vaig estar parlant amb altres noies que havien estat embarassades per saber quin tipus de cremes havien utilitzat; algunes em deien "la Nivea del pot blau, la de tota la vida", altres havien utilitzat alguna de marca blanca, i d'altres ni n'havien utilitzat. Vaig voler provar un oli per a bebès, que havia llegit que són molt hidratants, però l'olor què feia em provocava un malestar... L'olor de la Nivea tampoc era del meu agrado, així que vaig comprar-ne una a la farmàcia de la marca SUAVINEX. Evidentment no té el mateix preu que una de marca blanca o la de tota la vida, però a mi m'ha funcionat. Em va encantar l'olor què té, i m'aportava molt bon rotllo.
L'aplicava dos cops al dia (un al matí i l'altre a la tarda).
A la nit feia servir una crema amb Aloe vera de la marca BABARIA, que només la vaig trobar al Carrefour.
Havia d'utilitzar aquesta a la nit abans d'anar a dormir perquè sinó em despertava del picor què tenia tant a la panxa com als pits.


Estube preguntando a otras chicas que habían estado embarazadas para saber que tipo de crema habían utilizado; algunas me dijeron "la Nivea del bote azul, la de toda la vida", otras habían utilizado alguna de marca blanca y otras ni habían utilizado. Quise probar un aceite para bebés, que había leido que son muy hidratantes, pero el olor me producía un malestar... El olor de Nivea tampoco era de mi agrado... Así que me compré una en la farmácia de la marca SUAVINEX. Evidentemente no tiene el mismo precio que una de marca blanca pero a mi me ha funcionado. Me encantó su olor y me daba un buen rollo ponermela...
La aplicaba dos veces al día (una por la mañana y otra por la tarde).
Por la noche utilizava una crema con Aloe vera de la marca BABARIA, que sólo encontré en Carrefour. Tenía que utilizar ésta por la noche para no despertarme del picor tanto en la barriga cómo en los pechos.
Crema Antiestrías Suavinex      
3. MENJAR BÉ / COMER BIEN
Sempre sentim a parlar de fer una dieta equilibrada, però pel què sigui acabem comprant menjar preparat o semipreparat, que acaba sent fregits i greixos pel cos.
Durant l'embaràs pot ser que tinguis cert rebuig per alguns aliments (tot i que abans t'agradessin moltíssim) i pot ser que tinguis ganes de tastar-ne d'altres que mai hauries imaginat. A mi em va passar amb l'amanida...em venia de gust! Però, en canvi, la carn i el peix no els suportava... Així que vaig haver de fer un esforç per menjar de tot.
Cada diumenge organitzava un menú setmanal on hi havia aliments de tot tipus. D'aquesta manera cada dia sabia què menjaríem i també serveix per fer la compra d'una manera més concreta i estalviar!
 La fruita també és molt important. A mi no m'agrada massa, però vaig aconseguir menjar-ne cada dia fent-ne batuts.

Siempre nos hablan de seguir una dieta equilibrada, pero por lo que sea acabamos comprando comida preparada o semipreparada, que acaba siendo fritos y grasas para el cuerpo.
Durante el embarazo puede que tengas cierto reparo a comer alimentos (aunque te encantaran antes) y ganas de comer otros que ni te imaginabas. A mí me pasó con las ensaladas...tenía ganas de comer ensaladas! Pero, en cambio, la carne y el pescado no podía...Así que tube que hacer un esfuerzo para comer de todo.
Cada domingo hacía un menú semanal dónde había alimentos de todo tipo. De ésta manera cada día sabía que tenía que comer y también me servía para ir a comprar de una forma más concreta y ahorrar!
La fruta también es super importante. A mi no me gusta demasiado, pero conseguí comerla cada día haciéndome batidos.




Mamis, vosaltres què vau fer?? Coincidiu amb mi?
Fins aviat!

Mamis, vosotras que hicisteis?? Coincidis conmigo?
Hasta pronto!

Comentaris