PITS AMUNT!!!!!!

Hola!
Avui m'agradaria parlar-vos sobre lo important que és el fet de dur uns sostenidors adaptats al nostre pit. 

Si no m'equivoco, més del 80% de les dones no porten la seva talla de sostenidors... Impactant, no?






Doncs jo era d'aquest 80% fins que vaig descobrir que hi ha altres talles de copa que no la venen a les botigues més comercials.  Sempre em feien comprar una talla molt gran i després m'havia d'arreglar la part del darrera perquè m'anava gran... així el què aconseguia era que el sostenidor perdés la seva forma original i  tal com s'havia dissenyat per aguantar el pit correctament.


Va ser quan buscava roba interior de núvia que vaig entrar a una botiga i em van dir "tu fas una 80" i jo pensava "què diu aquesta dona? Com he de fer una 80?" Fins que vaig descobrir que tenia raó, canviat la talla de copa ja no vaig haver de fer cap més "remiendo"...

Quan em vaig quedar embarassada, em molestava tot i vaig optar per comprar-me uns sostenidors sense "aro" al h&m. Barats i còmodes, al principi.

Al cap d'uns mesos vaig descobrir una botiga on venen sostenidors especials per embarassada i de lactància, on els aros estan dissenyats per aquesta etapa i són molt còmodes! Una barbaritat!

És evident que el pit cau, la gravetat no es pot combatre... però si podem evitar-ho en un temps, perquè no fer-ho?
El pit no es pot tornar a posar a lloc amb cap tipus d'exercici...  A més, és un tema de salut. En el meu cas he reduït  molt els mals d'esquena! Així que val la pena utilitzar una peça correcta!


És molt important calcular la talla què fem. Tan s'hi val si en tenim poc o molt...el sostenidor s'ha d'adaptar al què tenim. Creieu-me, us farà un pit molt més bonic!

Per fer-ho, us heu de medir sense sostenidors el contorn del pit i el contorn sota el pit. Després mireu les taules per saber la vostra talla exacta.


En aquest enllaç trobareu com fer-ho.

http://www.loolasup.com/calcula-tu-talla-tallas-de-sujetador-copas-de-sujetador-page-29

Us deixo l'enllaç a la pàgina web d'aquesta botiga especialitzada. També n'hi ha de normals!

www.loolasup.com


I no, no estic dient que l'aparença d'una dona hagi de ser la d'un maniquí... Estic totalment d'acord en que no ens hem d'avergonyir del nostre cos! Si hem tingut un bebè o no! Però estar còmode és indispensable per ser feliç, crec jo! 

Fins a la pròxima!!!!

Comentaris