BODA I LACTÀNCIA: 3 LOOKS

Hola! Què tal?

L’any passat vaig tenir 3 esdeveniments formals, entre ells el bateig de la Tortugueta, i la veritat és que va ser “un quebradero de cabeza” que diuen, ja que compaginar la lactància materna amb vestimenta de festa és bastant complex, i si més no, bastant car si vas directament a prendes de roba específiques per lactància.

Així doncs, avui, us porto els 3 looks que em van acompanyar, i que van ser molt pràctics a l’hora de l’alletament.  
Espero que us agradin i us donin idees.

Espero que us agradi el vídeo! *

* A més, m’estreno davant la càmera, tot i que em fa moltíssima vergonya!!!! 

Foto de @cianosi




LOOK 1:
- Mono: M de Mosquitos, La Halle 
- Sabates: Unisa
- Cinturó: Vintage**
- Bisuteria: Primark i Vintage

LOOK 2:
- Pantaló i Top : La Mama Tortuga, roba de Ribes i Casals
- Sabates: Unisa
- Joies: Vintage

LOOK 3: 
- Vestit multiposició: La Mama Tortuga, roba de Ribes i Casals
- Top de punta blanca: Vintage
- Sabates: Unisa
- Joies: Ramiro Joyeros


** Vintage, em refereixo a que és antic de veritat, de la meva mare quan era jove. :D








No oblideu de posar “m’agrada” al vídeo! I si us agraden aquest tipus de vídeo, deixeu-m’ho als comentaris! 


Gràcies per la visita!! 

Comentaris