COM COMBINAR SABATES BLANQUES

Hola! Què tal???

Avui m'agradaria fer-vos cinc cèntims de com està el tema de les tendències.
La veritat és que és un tema que m'agrada molt, tot i que no acostumo a seguir les modes, sempre m'agrada estar informada del "què es porta".

I aquest any han vingut molt fortes unes sabates que a mi em rexiflen (com diu l'Àvia Tortuga :P), i són les OXFORD BLANQUES.



Jo ja fa uns quants anys que en tinc unes. De fet va ser veure-les i vaig tenir l'obligació moral de compar-les en aquell moment, tot i que no ho vaig fer fins al cap d'unes setmanes, que les vaig trobar rebaixades al 70%!!!! :D

Bé, anem a lo que realment importa.

Unes sabates tant diferents de lo que tenim acostumada la vista a veure criden l'atenció a l'estanteria de la botiga, i ens agraden...però un cop les tenim a casa pensarem..


"i ara, amb què coi m'ho poso això???" 




Doncs avui, us porto un vídeo super curtet on us ensenyo 4 looks còmodes per la vida diària d'una mare (abstenir-se mares posturils d'instagram o amb un armari ple
d'opcions :P).

Espero que us agradi!
Siusplau! Deixeu-me als comentaris del vídeo (Youtube) si us ha agradat i amb què us ho combinaríeu vosaltres.



* Tinc moltes més combinacions de looks al cap, però la majoria de roba de primavera encara la tinc en caixes... Ben aviat més looks!

** Us deixo uns enllaços on podreu trobar sabates semblants per a fer els vostres looks.

  


Moltes gràcies i fins la setmana que ve! (Serà un DIY Montessori :D)

Comentaris