PIZZA CASOLANA

Hola! Què tal???

Ja fa anys que vaig decidir no comprar més les masses de pizza prefabricades. Ho vaig decidir quan vaig provar de fer-ne a casa i vaig comprovar què el seu sabor i textura no tenen res a veure amb les de compra... A més, no porten additius complementàris que tant mal fan al nostre cos.




Si practiqueu el BLW amb el vostre nadó, li podeu fer sense cap problema, sempre i quan ja hagueu introduït els aliments corresponents! L'únic que haureu d'obviar és la sal.

És molt fàcil i ràpida de fer. Si teniu canalla una mica més crescudeta, us poden ajudar i s'ho passaran pipa!

Els ingredients són pocs i molt comuns a la nostra cuina:
- 150 gr de farina
- 100 gr aigua
- 2 gr llevadura de panaderia
- 5 gr d'oli d'oliva verge extra
- 1 pessic de sal *

*Només en majors de 12 mesos!

Nosaltres la congelem per a propers dies (ho podeu fer abans d'estirar-la amb el corrió o després -com veureu al vídeo-).

Si no la voleu congelar, mentre prepareu els ingredients per anar a sobre, poseu la massa al forn a 180º durant uns 5 minuts. Després guarniu-la amb tot el què hi volgueu posar a sobre i torneu-la a posar durant 10-15 minuts més, o fins que es dauri el voltant.
Boníssima i cruixent!



Espero que us agradi i que la poseu en pràctica!



Gràcies per la visita! No oblideu posar "m'agrada" al vídeo i "subscriure'm" al canal!

Comentaris