DIY: PLASTELINA CASOLANA

Hola! Què tal?

Perdoneu, que us tinc abandonats! Però tinc una feinada... Espero que ben aviat us pugui ficar al corrent de tots els projectes que tinc entre mans!!!!

Bé, doncs anem a lo que anem!

Avui us porto un DIY suuuuuuper fàcil, i que de ben segur que us ajudarà a entretenir els vostres fills.




A qui no li agrada jugar amb la plastelina, oi? Però, esclar, és tòxica; i si li deixem jugar a un "bebè" doncs tenim el perill que s'ho posi a la boca.
Us porto la solució!
Plastelina casolana i totalment comestible (no vol dir que tingui bon gust, ni que la puguin menjar per dinar... només que en cas d'accident, no ens hem de preocupar!)

No tardareu ni 5 minuts en fer-la!

Us deixo el vídeo! Recordeu posar m'agrada i subscriure's, així no us perdeu cap novetat!



* Al vídeo m'he equivocat i he posat 2 cullerades grans d'oli. Han de ser 2 cullerades petites!!!!!!

Gràcies per la visita! I fins la setmana que ve!!!!!

Comentaris