PETIT KOALA

Hola! Què tal?

Si em seguiu per Instagram (@lamamatortuga) segur que vàreu veure la gran sort que vaig tenir quan em van invitar al showroom de la marca Petit Koala.




Què trist és no conéixer el gran talent què ens envolta per les terres de ponent.
Jo, sincerament, no n'havia sentit mai a parlar d'elles, i les tenia més a prop que qualsevol altra marca de les que vam escollir per coses de la nostra Tortugueta.


I dic que vaig tenir la gran sort, perquè allà vaig conéixer una diversitat de mares, on cadascuna de nosaltres, diferents de professió, diferents d'edat, diferents d'aficions, ..., que vam connectar de tal forma, gràcies a les xarxes socials i els nostres blocs.




Bé, però avui us vull parlar de Petit Koala. Una marca de sacs i complements pels cotxets dels nadons (i ninos també), d'una qualitat espectacular, d'un gust inmillorable, i el més important, d'un "carinyo" a les seves peces que les fa precioses.



Elles són mare i filla, treballant colze amb colze, per a treure col·leccions tant boniques com la d'aquest hivern.

 





Cadascuna de les seves peces guarda fins al més últim detall.








Us deixo la seva web per si hi voleu fer un cop d'ull. De ben segur que us captivarà a la primera!
PETIT KOALA

Des d'aquí també vull donar les gràcies a Rocenacció que em van oferir la oportunitat d'assistir a aquest event. No us perdeu el seu bloc, super interessant pels qui som de Lleida i rodalies, per no perdre'ns cap event per la canalla.


Gràcies per la visita!
Fins a la pròxima!

Comentaris