RECORDANT EL BATEIG DE L'ARLET


Hola! Què tal?

Ja fa més d'un any que vam celebrar el bateig de l'Arlet, però em vaig quedar amb una espineta clavada pel fet de no ensenyar-vos tot el què vam fer per aquell dia. 

Us deixo amb moltes idees que podreu fer des de casa si teniu una celebració semblant.


Primer de tot heu de saber quin estil és el què voleu tenir aquell dia. Si nó sabeu ni per on començar, penseu en una paleta de colors, o simplement amb un color. A partir d'aquí busqueu per internet idees amb aquell color, que us inspirin, i apunteu en una llibreta tot el què se us acudeixi! 

En el nostre cas, l'estil era rústic amb tocs chic en rosa, mint i daurat. Vindria a ser un estil Scarlet, sofisticat i romàntic. 




Preparar la invitació va ser el què més temps em va portar. Sempre tinc molts mal de caps a l'hora de fer el disseny d'aquestes coses, i és que penso que és una de les coses més importants de l'event. 
"Si home!!!" pensareu, però sapigueu que és la primera impressió que tindran els invitats, és la manera de dir-los quin tipus d'event serà, de quin estil, i què és el que els espera aquell dia.

Farta de pensar i ja amb estrés perquè s'esgotava el temps, vaig optar per buscar a Pinterest. Allà s'hi troba tot! No falla. 

I vaig trobar una imatge que em va semblar perfecta. La vaig replicar i m'encanta el resultat.

Què en penseu? 

A més, a la part del darrera hi vam posar unes fotos en forma de "fotomatón" que vaig fer-li a l'Arlet, com si ella ja hagués celebrat la festa. 
Xules, no? 


                     




D'altra banda, un tema molt important en aquest tipus d'event és qui serà el padrí i la padrina de bateig? 
Doncs nosaltres vam escollir els notres germans. Així doncs vam buscar idees que ens encaixessin amb el seu estil i per fer-los "la pregunta" una mica més divertida. 









Els vestits. Aix els vestits. A casa nostra tenim un problema, i és que sempre anem a l'últim moment!

El vestit de la Tortugueta el va fer la seva padrina i la seva iaia. És una passada de bonic. 
Les sabates (vam tenir problemes en trobar sabates boniques i que no valguéssin 10000€ per un dia, ja que la Tortugueta no va portar sabates fins que no va començar a caminar) eren les meves que vaig dur al meu bateig. I al cap, per a complementar, una cinta de punta en color blanc. 
Com a segon vestit (i això és una cosa que recomano, perquè ja sabeu que es taquen sovint) teníem preparat el meu de bateig. I menys mal perquè el primer vestit va quedar inundat de pipí... 



Per a mi em vaig fer un vestit multiposició, que em permetia donar el pit sense problemes! A sobre, em vaig posar una blusa de punta, que la meva mare portava pel meu bateig. Ja veieu que això d'aprofitar coses d'abans és el que més m'agrada! 






Pel que fa al lloc, vam escollir fer-ho a la nostra torre, a l'Era. Realment, vam estar lluitant moltíssim, trucades telefòniques, visites interminables a mossens, per a què ens deixessin celebrar-ho tot allà a l'Era.  I no ens van deixar... ooooooooh! 
Vam haver d'anar a l'església.



Us deixo les fotos de la decoració i el Photocall que vam fer (tot molt cassolà). 











Com a detall pels invitats vam fer un sabó perfumat per als homes i un cavallet de pal en petit per a les dones.
Els detalls de la gent que no va estar invitada a l'event van estar aquestos llàpissos de la marca BIC amb un núvol de feltre que vam fer a casa.


Ah, les fotos són de l'Alba Pifarré, que va estar amb nosaltres des del moment de vestir-nos fins abans de començar a dinar. Us deixo l'enllaç a la seva web per a que vegueu el treball tant bonic que fa. 


Bé, doncs, fins aquí el bateig de l'Arlet. Us ha agradat?

Moltes gràcies! Fins la setmana que ve!

Comentaris